Uwaga: 05.01.2022 – Zmiana załącznika nr 1 – Formularz ofertowy i załącznika 2 – oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania.
Numer sprawy: IGKR.271.1.1.2023.MK Iwanowice Włościańskie, 02 stycznia 2023 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przedmiot zapytania dotyczy:
„Prace utrzymaniowe w obrębie pasa drogowego dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Iwanowice”
w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty netto 130 000 zł.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Iwanowice nr O.6.2021 z dnia 25 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty netto 130 000 zł.
Zamawiający:
Gmina Iwanowice, 32-095 Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11
www.iwanowice.pl, sekretariat@iwanowice.pl, tel. (012) 388-40-03 / fax (012) 388-40-30
Opis przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie robót polegających na następujących pracach:
- Praca koparką podsiębiernej
- Odtworzenie rowu bez odwozu ziemi (na odkład) do 0,4 m3/1mb
- Odtworzenie rowu z odwozem ziemi do 0,4 m3/1mb
- Zbieranie pobocza z odwozem urobku – średnia szerokość 0,5 m; średnia grubość zbierania 0,10 m
- Usługa samochodem ciężarowym
- Montaż korytek betonowych typu mulda – materiał po stronie Zamawiającego.
- Mechaniczne udrażnianie przepustów. Średnia długość przepustu – 6,0 m, średnia średnica przepustu FI600
W ilości zgodnej z przedstawioną w formularzu ofertowym.
W ofercie należy podać:
- Cenę jednostkową netto, wartość netto i wartość brutto za wykonanie prac.
- Warunki płatności (ilość dni od daty wystawienia faktury).
- W cenie oferent winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania robót.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dokumenty wymagane:
- Formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem
- Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Kryteria oceny ofert:
- cena – 100%
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w zapieczętowanych kopertach osobiście w Urzędzie Gminy Iwanowice, pok. Nr 1 /sekretariat/, emailem na adres sekretariat@iwanowice.pl, faksem 12 388 40 03. Termin składania ofert upływa dnia 09 stycznia 2023 r. o godz. 10:00 Koperty powinny być oznaczone, z dopiskiem „Prace utrzymaniowe w obrębie pasa drogowego dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Iwanowice”
Uwagi:
- Po dokonaniu oceny przedstawionych ofert, oferenci którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Prace będą zlecone każdorazowo przez Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Iwanowice w zależności od zaistniałych potrzeb
- Ilości robót są orientacyjne i mogą nastąpić zmiany w zależności od potrzeb jakie powstaną w ciągu trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Umowa zostanie podpisana na określony rodzaj zadania lub określone rodzaje zadań, z wykonawca który na danym zadaniu lub danych zadaniach zaoferował najkorzystniejszą cenę.
- Rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych robót potwierdzonych przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Iwanowice po cenach jednostkowych zaoferowanych w formularzu ofertowym.
Z up. WÓJTA
Paweł Marczyk
Kierownika Referatu Inwestycji,
Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
(Zamawiający)